Jumalah Pelawat !!! ^_^ Welcome..

26 Disember 2012

trma ksih..


today 26/12/12...

       x lama lgi thn 2012 akn menyusur prg digntikn dgn thn 2013.. alhmdulillah bersyukur aku kpd-Nya ats nikmat dn kurniaan.aku rsa gmbra sngt bla tgk o dpt thu kwn2 aku gmbra,smga Allah sntiasa mnceriakn dirimu!!hri ni bgn pkl 2.30 pg lgi x thu knpa..bla ingt blik thun2 yg lalu aku msih lgi bljr di sklh dn skrg aku sdng tnggu rslt spm yg bbrpa bln je pejam celik (2x) tup2 dpt rsult..apa pn prncgn sblm rsult nk bljr kerta ,prg kursus n bkrja..insya-Allah smga Dia prmdhkn ursku dn rkn2ku..besok nk prg kuantn cuz bkrja tmpt kak sya my sister di kntin sklh.mngkn lma jga nnti x update..semlm dlm jam 12 mlm g2 tmn abah prg tmpt org mninggl ...smpai2 land rover n ahli forensik dgn polis pnh kat luar..aku pn jln2 dkt tpi2 krta hairn jga sb biasa prg tmpt org mninggl xde pn land rover polis..tba2 t'dgr imam crta bhwa dia mati kemngkinn dibnh atau      bnh diri .Nauzubillah..pah msk dlm rmh dn brpa mnit2 polis bwa jnzh dlm plastik hitam utk dibwa ke hosptl kb..polis nk buat bedah siast..pah dlm pkl 5pgi jnzh bru blh dibwa blik..

    Dpt thu brta bhwa arwah murung dlm 2/3bln kblkgn ini..n fhm2lh.Smga Allah mncucuri rhmat ke ats rohnya.bhya btul pnykt murung ni!!so jgn amlkn trmsk ana sndri..klu kta ada mslh kta knalh kongsi mslh bersma org2 yg rpt o blh dprcyai n klu x blh jgk kmblilah pd Allah...berdoa,slt taubat,zkir n buat kerja yg kta gmbra..so tlg snyum n happy slalu ya??klmrin dlu g rmh mzkkr sb  abg n kak dia bernkah aku prg naik bas pah tmpng zarif ke rmh mzkkir..


mzkkr,zrf,rzi..

smpi kat bsut straight hjn n msa aku trn dri bas kat kg raja ,bsh bejeruk..pah lari plk dlm hjn ke msjd kg raja cuz awl sb jnji dgn zrf lps zhr..so redah hjan dgn bju 2..pehh hbs bsah beg galas sb tmpng tdr rmh zrf cuz blik lwt nk tnggu saeng2 mari tpi mngkn sb hjn kot hnya jmpa bbrpa org shja..xpelah blm ada rzki..mzkkr rjin sngt tlng abg2 dia..



    smga ukhwah kta smua trs b'kkln..apa jga dri n mnta maaf ats sgla slh dn slp..kosong2.peace no war!! ok??
me,muzakkir n razi(gang)

ank sdra ana(irfan n amshar(baby))


trma ksh krna sudi mlwt n tlng follow skli ya..salam n take care.
always smile ^_^

Tiada ulasan: