Jumalah Pelawat !!! ^_^ Welcome..

12 Ogos 2011

''bon chance'' ^_^

salam,

      hmm..mmg bnyk sngt cter sbnrnya tpi mls nk updated...cba fkir2kan apakh mksd itu ..bkn in bi or ba ..nma pom teka-teki kan ??sape dpt teka mksdnya dgn btl die mmg terelh.okylah..nie kspln crta dri awl thun hngga bln nie .

      alhamdllah stkt bljr okylh jgk tpi x blh bbrpa cntrte psl kls asyik bisng jew..hmm mklmlh dah nsib kls aku pling skit skali bil. bdk laki2.tpi smuanya hndsome2 tau termsklh aku..haha.kls aku blh dktakn pling famous dklngn guru dtngktn4 ...nk thu bakpe ...tgklh snarai ini:

1.kelas yg pling ceria
2.bdk2 spotting n bnyk mulut
3.bdk2 yg bnyk main
4.bdk2 yg ska knakn cg..(jgn slh fhm yg nie kami kna cg dgn cra yg pling )
5.kls yg pling skit bdk laki2nye..(ish2 kesian )

     erm..ape lagi ek??emmm...oklah 2 je yg blh aku ktkn tpi x mcm srnk sprti di smkani dlu.wlaupn aku dh lma tingglkn  sklh 2 tpi hrpan aku utk kembli ke sklh 2 msih terang menyala.aku hnya berserah sgalanya kpda Allah..ddk kat rmh mmg bosanlh trtma skli waktu ptg ...kdg2 ktka bca ,bersmngt sngt ..tup2 ..30mnit kmdian ..buku yg bca aku..scra jjrnya aku mhukn prbhn yg drastik dlm hdp aku pd thn ini.ckplah slma nie..ape pom aku cba dgn sdya mngkin utk bngn smula...mmg sngt perit klau nk bngn tnpa org di sisi...shngga skrg dlm kls aku cba ukirkn snyman spya dpt ubah sgla persktrn aku ...aku inginkn org di sisi aku gembira..aku ingin brjya bersma2 dgn kawan2 aku..

       tapi di sini aku pom  ttp gembira jga.aku mnta maaf smua di ats salah silap ,sgala keterlanjuran hrp d maafkn  .

    

     


Tiada ulasan: