Jumalah Pelawat !!! ^_^ Welcome..

28 Disember 2010

Ya Allah yg mna satu patut aku pilih???

aslmkm,

            hai smua...rindu sngat pda blog nie.rase nk citer smua aper yg berlaku.adoi dah berape minggu ek ??aku x updated yew.rasenya smpai sbulan kot atau lbih.aduh  malu bila tgk result aku..hmm terok sngt.jauh bezanya dri kwn2 aku yg laen .tahniah korang smua trskan berusaha n mari kita kejar spm pulak k..mmg hampa prasaan aku bla dpt result just ....A's ...B .redha jelah mungkin x dew rezeki aku .ape pom aku akn cba buat yg terbaek mcm syafiq ckp..trma ksih syafiq.wlaupom aku jauh ngn mung tpi aku rse kau slalu ader dn bersiap sedia utk bantu aku..terima ksih k..aku hrp pershbtan kta kekal ke hjng hayat,insyallah...fwen 4 ever.aku bngga dgn mung syafiq.dri mula aku knal mung aku dah rase yg kau seorg yg x mdh putus asa..teruskan syafiq.

          korang smua nk tkar sklh x???hmm..aku msih pening lagie nk fikir itu.layakkah aku nie agaknya klau nk minta blik kat sne.mngkin mmg x layak kot,aku pom dpt berapa A's sngt kan...klau blh alhmdullilah.aku msih x thu smada nk kekal kat sklh aku skrg atau ke smka falahiah atau smkani..aiyoo.rugi sngt aku x dpt skor bi n sn..malu nyew aku kat kwn2 aku..hmm :(

          okylah smuanya dah berlalu n skrg aku mhu mulakn yg baru berbeza dri thun2 yg lps.aku dah x nk kecewakn ibu bapa aku n keluarga ..kesian pda mereka.mereka x putus2 beri aku skongn dn nsihat tpi aku kecewakn mereka.ampunkanlah aku ,ya Allah.aku kna amik pngjran drpda itu..

Gomo SpM gomo..

  : ) Jom Serang Spm

Kito smuo bley

haha..

       mungkin ader antra korng yg dpt sms aku yg nie kan ...okylah aku akn cba cri penyelesaian smada sklh kat sini atau pindah..smua nya aku berserah pda Allah.aku yakin ape yg ditetapkan oleh Allah itu adlah yg pling terbaek utk kita.

bye2.. ^_^

3 ulasan:

princess-cantik-dan-jelita :P berkata...

Salam Izzat,

Long time not heard anything 'bout you. Huhu, update your blog-lah. Sharing your cerita. How's life there? More fascinating eh? Or still grumbling over the huuuuuu situation?

till then, take care.

may Allah bless,
Sya Izz.

princess-yang-cantik-comel-jelita XD berkata...

Salam Izzat,

Long time not heard anything 'bout you. Huhu, update your blog-lah. Sharing your cerita. How's life there? More fascinating eh? Or still grumbling over the huuuuuu situation?

till then, take care.

may Allah bless,
Sya Izz.

Mohd Izzat Bin Shukri berkata...

wslm..
okay ...thnks a lot ...hmm grumbling x delah sngt skrg nie..skit2 2 adelh.hmm hdp mesti dtrskn wlau dimna kta brada kan..ha2.insyallah klau time x sbuk nanti updated lah..